آغاز ساخت مستند تلویزیونی طرح توزیع گوشت قربانی از شبکه سوم سیما

به منظور انعکاس تلاش ها و مجاهدت مديران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در تهيه و توزيع بسته های گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختياری، ساخت مستند تلويزيونی از شبکه سوم سيما کليد خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، به منظور انعکاس تلاش ها و مجاهدت مديران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در تهيه و توزيع بسته های گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختياری، ساخت مستند تلويزيونی از شبکه سوم سيما کليد خورد.

 

ساخت این مستند در بخش میانکوه شهرستان اردل با حضور مدیر و عوامل رسانه ای موسسه حضرت خدیجه (س) قم و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در یکی از مناطق محروم و صعب العبور در استان انجام شد.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه، مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان کرده است.

 

این اقدام خداپسندانه با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۱۱ مرحله اجرا شده است و بسته های گوشت متبرک قربانی به دست عزتمندان سطح استان رسیده است.

 

در چهار مرحله نیز طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، که از قبل بانک اطلاعاتی آن ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد تهیه و تکمیل شده و در سامانه موسسه حضرت خدیجه (س) بارگذاری شده است، با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسیده است.

 

خاطرنشان می شود: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (ع) و مشارکت در طرح های قربانی اول هر ماه قمری می‌توانند هدایای و نذورات خود را از طریق روش‌های زیر پرداخت کرده و در این امر خیر شرکت کنند.

 

خیران برای مشارکت در قربانی می توانند از سه طریق سامانه khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در وب ‌سایت موسسه به نشانی Khadije.com به‌صورت ۲۴ ساعته و آنی با دقت بالا و یا به صورت کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) اقدام کنند.

 

کد خبر 1150622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha