اجرای برنامه «نذر مهارت» با محوریت ارائه خدمات رایگان مهندسی به محرومان در فارس

زارع گفت: برنامه «نذر مهارت» با محوریت سازمان نظام مهندسی در استان فارس به مناسبت روز مهندس برگزار می شود که اقدامات عام المنفعه در قالب یک دبیرخانه تجمیع می شود و ارائه خدمات رایگان مهندسان به محرومان در نذر مهارت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نیما زارع»، امروز (سه شنبه ۳ اسفند) در کنفرانس خبری به مناسبت روز ملی مهندس و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی با گرامیداشت روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان روز مهندس گفت: متولیان و دستگاه های کشوری ما در کشور و استان باید قدر مهندسان جوان ما را بدانند که همواره در طول انقلاب اسلامی در صحنه بودند و تلاش کرده اند تا پرچم کشور برافراشته باشد.

مسئول بسیج مهندسین عمران فارس افزود: با ترکیب جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی و جمع مهندسان در استان، کارگروه های خوبی برای آسیب شناسی و ارائه راهکار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: امسال هم افزایی مطلوبی میان دستگاه های متولی مانند سازمان نظام مهندسی، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، دانشگاه ها و ... اتفاق افتاد و همچنین در سراسر استان میز خدمت مالکان، مهندسان، دستگاه های خدمت رسان و ... با محوریت فرمانداری در حال اجراست.

زارع اعلام کرد: جلسات بزرگداشت روز مهندس در ادارات مختلف استان برای گرامیداشت مهندسان خود در ۵ اسفند برگزار می شود و روز مهندس روز تشکیل بسیج مهندسان نیز است و مهندسان سراسر استان دیدار مجازی با فرمانده سپاه فجر فارس خواهند داشت.

وی ادامه داد: برنامه «نذر مهارت» با محوریت سازمان نظام مهندسی در استان فارس به مناسبت روز مهندس برگزار می شود که اقدامات عام المنفعه در قالب یک دبیرخانه تجمیع می شود و ارائه خدمات رایگان مهندسان به محرومان در نذر مهارت قرار خواهد گرفت‌ و دستگاه های استان نیز از این مهندسان برای ارائه خدمات حمایت می کنند.

زارع با اشاره به برنامه های امسال بزرگداشت روز مهندس در فارس گفت: تجلیل از مهندسان بسیجی استان، کمک مومنانه مهندسین، آزادسازی مهندسان جرائم غیر عمد، برگزاری مجازی روز مهندس، برگزاری وبینار تخصصی در حوزه مسکن، آب، معرفی مهندس شاخص سال آینده و تجلیل از خانواده شهدای مهندس استان، رونمایی از ماکت یادمان شهدای مهندس در بزرگراه «مهندسین» شیراز انتهای همت جنوبی، حمایت از چاپ و خرید آثار مکتوب مهندسین پژوهشگر استان و ... از این برنامه هاست.

وی افزود: بیش از ۱۵ برنامه مشاوره ای با همکاری صدا و سیما و رسانه ها در فارس اجرا می شود و برای گرامیداشت روز مهندس، تبلیغات محیطی متفاوت امسال اجرا شد و نگارخانه شهری با همکاری شهرداری شیراز در تابلوهای تبلیغاتی اکران می شود.

زارع اضافه کرد: خدمات فرهنگی، هنری و .‌‌.. توسط دستگاه های اجرایی برای مهندسان خود به مناسبت روز مهندس در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1150623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha