برگزاری کنكور دکتری در هفت شهرستان فارس

افشاری فر گفت: کنكور دکتری ۱۴۰۱ (۶ اسفند) با حضور ۹ هزار و ۱۱۸ داوطلب در هفت شهرستان استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا افشاری ‌فر»، امروز (سه شنبه 3 اسفند) نشست خبری کنکور دکتری 1401 در استان فارس گفت: کنكور دکتری 1401، ساعت هشت صبح روز 6 اسفند با حضور 9 هزار و 118 داوطلب در استان فارس برگزار می شود.

 

نماینده تام ‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس افزود: آزمون کنکور دکتری در هفت شهرستان فارس شامل شیراز، لار، فسا، کازرون، جهرم، اقلید و مرودشت با رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی در رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: 9 هزار و 118 داوطلب استان در این کنکور شرکت می کنند که 6 هزار و 654 نفر آنها از شهر شیراز است و تمام تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری‌های اجتماعی در نظر گرفته شده و تمامی داوطلبان، طبق باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

افشاری ‌فر تاکید کرد: داوطلبان مبتلا به کرونا یا امیکرون در ‌صورتی ‌که در بیمارستان بستری هستند باید قبلا با سازمان سنجش هماهنگی کرده باشند تا شرایط  آزمون کنکور در مرکز درمانی مشخص شده‌ سازمان سنجش امکان ‌پذیر باشد اما در غیر این صورت در حوزه‌های امتحانی، اتاق‌ های جداگانه برای این داوطلبان در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: کارت شرکت در این آزمون از امروز 3 اسفند در درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان برای ویرایش و تصحیح مغایرت‌ ها تا 6 اسفند فرصت دارند تا به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه در درگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به مراجعه کنند.

 

نماينده‌ سازمان سنجش در استان فارس تاکید کرد: در صورتی‌ که در بندهای هفت و 12 کارت شرکت ‌کنندگان مغایرتی وجود داشت باید در روزهای 4 و 5 اسفند به نماینده‌ سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه‌ مربوطه بر اساس جدول شمار 2 در دفترچه سازمان سنجش مراجعه و پیگیری کنند.

 

کد خبر 1150662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha