خداحافظی با مدیران پایبند به «نمی شود و نمی توانیم» در فارس

ایمانیه گفت: با مدیری که کار و تلاش نکند، مصوبات استان فارس را تمکین و اجرا نکند، چوب لای چرخ بگذارد و به «نمی شود و نمی توانیم» و نباید پایبند باشد، خداحافظی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه» امروز (سه شنبه ۳ اسفند) در نشست صمیمی استاندار فارس با صادرکنندگان نمونه استان گفت: معاونت اقتصادی استانداری فارس باید مصوبات جلسات متعدد اقتصادی استان را پیگیری و اجرا کند و علت عدم اجرای آنها را نیز بررسی و کارشناسی کند.

 

استاندار فارس افزود: در صورت نیاز با مدیران و دستگاه هایی که مصوبات جلسات متعدد اقتصادی استان فارس را اجرا نکرده اند برخورد می شود.

 

وی اضافه کرد: با مدیری که کار و تلاش نکند، مصوبات استان فارس را تمکین و اجرا نکند، چوب لای چرخ بگذارد و به نمی شود و نمی توانیم و نباید پایبند باشد، خداحافظی می کنیم.

 

ایمانیه تاکید کرد: برای حل مشکلات استانی به ویژه در حوزه اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و جلسه ارزیابی و پاسخگویی مدیران و دستگاه های اجرایی و اجرای مصوبات را با حضور استاندار و نماینده بخش خصوصی برگزار می کنیم تا تکلیف بن بست ها و گره های مشکلات استان را پیدا شده و راهگشایی لازم به انجام برسد.

 

وی با اشاره به ایجاد رقابت مثبت در بحث صادرات نیز گفت: شاخصه ‌های رقابتی در بحث صادرات استان فارس باید بازنگری شود تا پاسخگوی نیاز بازار سرمایه گذاری باشیم و مدیران استان باید گره گشای حوزه صادرات فارس باشند.

 

استاندار فارس با تاکید بر احداث پایانه صادراتی فارس عنوان کرد: این پروژه که ۱۷ سال به طول انجامیده با همین روال ۱۷ سال دیگر نیز به نتیجه نخواهد رسید و باید مورد توجه ویژه باشد.

 

وی اعلام کرد: فعالان صنعت و صادرکنندگان استان در خصوص افزایش هشت برابری نرخ گاز می توانند نامه ‌ای تنظیم و امضا کنند تا در سطح کشور این موضوع را پیگیری کنیم.

 

کد خبر 1150694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha