سرپرست فرمانداری رفسنجان از سمت خود برکنار شد

به دلیل رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، «احمد وحیدی» وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل «علی اکبر پورمحمدی» را صادر کرد.

«عباس تقی زاده» مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان خبر داد و اظهارکرد: در پی توهین روز گذشته فرماندار رفسنجان به یک خبرنگار در نشست خبری، به دستور وزیر کشور وی از سمت خود برکنار شد.

 

 

وی از معرفی قریب الوقوع سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان خبر داد.

 

 

«محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم در پی این اتفاق تاسف انگیز اظهارکرد: خبرنگاری، مسئولیت و رسالت توامان است و خبرنگار، حلقه رابط  بین مردم و مسئولان و چشم بینای همیشه بیدار، هر وقفه و چالشی در مسیر بیان روشن و دقیق خواست و مطالبه مردم از مسولان از سوی هر مسئولی، بی شک در تضاد با گفتمان دولت سیزدهم و دکتر «اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نگاه کلی حاکم بر سیستم مردم محور این دولت است.

 

 

وی افزود: توهین به یک خبرنگار، از آن مواردی است که می‌تواند مسیر اعتماد سازی به خدمتگزاران در دولت سیزدهم را با تخریب و کُندی همراه کند و بی شک و بی اغماض قابل قبول نیست.

 

 

علیزاده تأکید کرد: اقدام انقلابی وزارت کشور و شخص وزیر در واکنش به این اتفاق ناخوشایند، خود گویای اهمیتی است که ارکان دولت به نوع ارتباط با آحاد مردم به ویژه اهالی رسانه با تک تک ارکان دولت دارند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: امید داریم که این رخداد تلخ، دیگر در هیچ جا و جلسه ای در سراسر کشور تکرار نشود و همه مسئولان و مدیران به توصیه حضرت آیت‌الله دکتر «رییسی» رئیس جمهوری مبنی بر سعه صدر و تلاش برای خدمت به مردم نهایت توجه و دقت را مبذول دارند.

 


گفتنی است؛ شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن «پورمحمدی» سرپرست فرمانداری رفسنجان در یک نشست خبری در پاسخ به یکی از خبرنگاران شهرستان که سوالی با موضوع انتقال آب برای یک «فرد معروف» می‌پرسد می‌گوید: «یکبار دیگر تکرار کنید در دهانت می‌زنم، حواست جمع باشد».

 


توهین پورمحمدی، سرپرست فرماندار رفسنجان به خبرنگار پایگاه خبری روراستی واکنش های بسیاری در پی داشته است.

 

 

کد خبر 1150697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha