کانون های مساجد در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی گام بر می دارد

آمون گفت: فعالان کانون های مساجد در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و مسجد طراز اسلامی گام بر می دارد و این راه را با همدلی و همراهی ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (3 اسفندماه) در آئین تکریم و معارفه مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن بیضای کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: فعالان کانون های مساجد تاکنون در راستای اجرای برنامه های کلان فرهنگی گام برداشته اند و از این پس نیز با همدلی آنها تلاش خواهیم کرد که این ظرفیت ها را تقویت کنیم.

 

مسئول جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و مسجد طراز اسلامی گام بر می دارد و این راه را با همدلی و همراهی ادامه خواهیم داد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: حرکت های اصلی فرهنگی کانون های مساجد در جهت انجام «جهاد تبیین» طبق تکلیف مقام معظم رهبری خواهد بود و هم اکنون نیز برنامه های ویژه برای تحقق آن تبیین کرده ایم.

 

وی تاکید کرد: نسل امروز با پیشگام شدن در رفع دغدغه های عرصه اجتماعی و اعتقادی و برنامه های فرهنگی توانستند ظرفیت های عظیمی ایجاد کنند.

 

آمون ادامه داد: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب از مهمترین وظیفه های خطیر کانون ها در مساجد است که باید در خط مقدم این جبهه قرار بگیریم و اهداف خبیثه دشمنان را خنثی کنیم.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اجازه نخواهیم داد که توطئه های دشمنان در دل نوجوانان و جوانان نفوذ کنید و موجب ایجاد جریان های انحرافی و انحطاطی شود.

 

کد خبر 1150712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha