فعالیت بیش از ۸ هزار شبکه مرکز نیکوکاری در کشور

آسوده، از فعالیت بیش از ۸ هزار شبکه مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت: امسال بیش از ۹هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات در کشور جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حبیب‌اله آسوده»، امروز(3اسفند)، در جمع خبرنگاران استان لرستان اظهارداشت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۲۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در استان توزیع می شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد کشور افزود: در سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی و چهل هزار بسته سلامت در لرستان توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۵ میلیون وعده غذایی با کمک مراکز نیکوکاری، مردم و هیات‌ مذهبی و مجموعه نهادهای انقلابی بین اقشار مختلف استان توزیع شده است.

 

آسوده بیان کرد: در ده ماهه امسال بیش از 9هزار میلیارد تومان در قالب انفاقات نظیر زکات، طرح اکرام، شبکه‌ها و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده که ۵۰ درصد این کمک‌ها توسط مردم و شبکه نیکوکاری کمیته امداد بوده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردم کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه بیش از 8هزار شبکه مرکز نیکوکاری در کشور، عنوان داشت: این مراکز با همت مردم در قالب هیئت عامل، در مکان‌هایی مثل مسجد و معتمدین محل دست به دست و به مردم خدمت شده است.

کد خبر 1150747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha