توجه به عوامل مادی و معنوی  در کنار هم لازمه موفقیت در تمام امور است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه علاوه بر تخصص های لازم در کار، تلاش برای ارتباط با خداوند متعال هم بسیار مهم است، گفت: توجه به عوامل مادی و معنوی در کنار هم لازمه موفقیت در تمام امور است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز( ۳ اسفند) در دیدار« مجتبی علی رحمی» مدیرکل و جمعی از کارکنان ارتباطات زیرساخت استان، با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، اظهار کرد: طبق گزارشی که  مدیریت جدیدی ارائه کردند و با توجه به راه اندازی مرکز دوم این شرکت در استان، خوشبختانه در این حوزه استان از وضعیت مناسبی  برخوردار است.

 

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  تصریح کرد: برای موفقیت در کار، توجه به دو بعد مادی و معنوی لازم است، در بعد مادی اگر کسی مثلا در حوزه ارتباطات زیرساخت می خواهد کار کند طبیعتاً باید تخصص خاص خود را داشته باشد و اگر کسی خارج از این تخصص و رشته در اینجا به کار گرفته شود قطعاً موفق نخواهد بود.

 

 

وی بیان کرد: در کنار تخصص و آموزش، باید تلاش کافی هم انجام بگیرد چرا که صرف داشتن آگاهی کافی نیست، البته در همه  امور و مدیریت خانواده  نیز شرایط به همین منوال است که باید به عوامل مادی و معنوی توجه شود.

 

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: علاوه  بر تخصص های لازم در کار، تلاش برای ارتباط با خداوند متعال هم بسیار مهم است که یاد و ذکر خدا، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت‌ها در زمینه های مختلف خواهد بود.

کد خبر 1150750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha