لزوم بیان ارزش‌های دفاع مقدس توسط فرهنگیان

جهانگیری با بیان اينكه فرهنگیان باید نگاه ویژه‌ای نسبت به‌ بیان ارزش‌های دفاع مقدس داشته‌ باشند گفت: لازم است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس به دانش‌آموزان گفته شود تا به نسل‌های آینده نیز انتقال پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (سه شنبه ۳ اسفند) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک اظهار کرد: دانش‌آموزان اندیمشکی از استعدادهای برتری برخوردار هستند و همواره در مسابقات گوناگون رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه فرهنگیان باید نگاه ویژه‌ای نسبت به‌ بیان ارزش‌های دفاع مقدس داشته‌ باشند افزود: لازم است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس به دانش‌آموزان گفته شود تا به نسل‌های آینده نیز انتقال پیدا کند.

 

وی اذعان کرد: با همت جهادی در حوزه زيرساخت‌های آموزش وپرورش شهرستان اندیمشک، اقدامات کم‌نظیری صورت گرفته و چندین پروژه آموزشی هم در دست احداث است.

 

جهانگیری تصریح کرد: ما از دانش‌آموزان نخبه حمایت می‌کنیم و از هیچ کوششی جهت کمک به آموزش و پرورش جهت آموزش نخبگان دریغ نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا نباید سبب اُفت تحصیلی دانش‌آموزان شود خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود معلمان که همیشه سعی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، نگاه ویژه‌تری نسبت به  آینده‌سازان کشور داشته باشند.

 

در ادامه این نشست، از مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید مطهری و سید احمد خمینی (ره) و مسئول سازمان دانش‌آموزی اندیمشک تجلیل شد.

 

کد خبر 1150786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha