همه در قبال فرهنگ دفاع مقدس مسئول هستیم

سردار مرادحاجتی گفت: دفاع مقدس یک مکتب جریان‌ساز و یک الگوی تاریخی برای همه نسل‌هاست، لذا همه در قبال انتشار این فرهنگ به نسل جوانی که در معرض تهدیدهای مختلف دشمن هستند، مسئول بوده و باید در این راستا قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» عصر امروز (سه‌شنبه ۳ اسفند) در پنجمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر حوزه دفاع مقدس در استان، تمام نقاط خوزستان را موزه دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: هر منطقه، شهر، قوم و قشری از خوزستان را که نام ببرید در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و ممتازی داشته است.

 

دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان افزود: در حال حاضر مهمترین دغدغه و مطالبه مردم خوزستان و جامعه ایثارگر از ما تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در اهواز است که باید با مشارکت همه نهادها هر چه سریع‌تر فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

 

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که یادمان شهدای گمنامی که در سراسر خوزستان تکمیل نشده‌اند هر چه سریع‌تر به اتمام برسند که ما شرمنده این شهدا نشویم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان با تقدیر از نهادهایی که بیشترین همکاری در اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس داشتند تصریح کرد: دفاع مقدس یک مکتب جریان‌ساز و یک الگوی تاریخی برای همه نسل‌هاست، لذا همه در قبال انتشار این فرهنگ به نسل جوانی که در معرض تهدیدهای مختلف دشمن هستند، مسئول بوده و باید در این راستا قدم بردارند.

 

کد خبر 1150808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha