قرائت دعای «توسل» توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «غدیر» شهر بن

طادی بنی گفت: مراسم قرائت دعای «توسل» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «غدیر» در مسجد الزهرا (س) شهر بن برگزار شد.

«عادل طادی بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم قرائت دعای «توسل» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «غدیر» در مسجد الزهرا (س) شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: این دعا به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام عصر (عج)، سلامتی و طول عمر با برکت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رفع کرونا از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی قرائت شود.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به معنویات توضیح داد: یکی از رویکردها و راهبردهای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین و ترویج معارف دینی است که در این خصوص شاهد دستاوردهای کلانی هستیم.

 

طادی بنی گفت: این روزها با توجه به اینکه باید در خانه بمانیم تا اتصال این بیماری ویروسی قطع شود از راه دور به زیارت اهل بیت (ع) می رویم و با بهره برداری از فضای مجازی در قالب گروهی دعا را مورد توجه قرار خواهیم داد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: از جمله این ادعیه که به خواندن آن نیز توصیه شده، دعای «توسل» است که نوای آن نیز هر هفته در این کانون فرهنگی و هنری طنین انداز می شود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد الزهرا (س) شهر بن هر هفته با دعوت از ذاکران اهل بیت (ع) و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به صورت دسته جمعی دعای «توسل» را قرائت می کنند.

 

طادی بنی گفت: بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در این دعای روح بخش شرکت کرده و با توسل به ائمه اطهار (ع)، حاجت های خود را از آنها طلب کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» مسجد الزهرا (س) شهر بن ادامه داد: دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال می تواند بسیاری از مشکلات این بیماری در جامعه کاهش دهد و زمینه آرامش روحی را فراهم کند.

 

کد خبر 1150881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha