طرح نوروزی تذکر لسانی طلایه داران معروف در مشهد اجرا می‌شود

رضایی گفت: طرح نوروزی تذکر لسانی طلایه داران معروف از نیمه اسفند ماه جاری تا نیمه فروردین سال آینده در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسین رضایی» در اولین گردهمایی طلایه داران معروف خراسان رضوی در مشهد با بیان اینکه طرح نوروزی تذکر لسانی طلایه داران معروف در مشهد اجرا می‌شود؛ گفت: در این طرح طلایه داران در قالب گروه‌های ۱۰ نفره در ۶ محور منتهی به حرم مطهر رضوی و نقاط زائر پذیر شهر مشهد فعالیت خواهند کرد.

 

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح، عفاف و حجاب و پوشش اسلامی، ویترین مغازه ها و مانکن‌ها، سد معبر، توقف غیرمجاز وسایل نقلیه، نصب پرده یا بروشور در زمینه نماز اول وقت پشت در مغازه‌ها، کسب رزق حلال و منع حرام خواری، جلوگیری از کالای قاچاق، منع فروش نمادهای غیر اسلامی و جلوگیری از  گرانفروشی مورد نظر می‌باشد.

 

وی افزود: هدف از اجرای این طرح توسعه معروفات و زدودن منکرات در حریم حرم مطهر رضوی و سایر نقاط در معرض آسیب، ایجاد فضای سالم معنوی و حفظ قداست حرم مطهر امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین ترویج آداب سنتی و مذهبی زیارت و جلوگیری از ترویج رسوم غلط در آداب زیارت است.

 


 

کد خبر 1150890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha