قرارگاه سازندگی نمازخانه امام هشتم در تیران و کرون تشکیل شد

حرکت جهادی احداث نمازخانه مدارس با عنوان قرارگاه امام هشتم(ع) در تیران و کرون شکل گرفته و پروژه های این حوزه با مشرکت خیرین و حمایت نوسازی مدارس در حال انجام است.

«عباس سلطانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به کمبود نمازخانه در تقریبا نیمی از مدارس تیران و کرون اظهارداشت: حرکت جهادی احداث نمازخانه مدارس با عنوان قرارگاه امام هشتم(ع) در تیران و کرون شکل گرفته و خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس نیز در این خصوص همکاری دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون افزود: یکی از نیازهای مهم برای اقامه نماز جماعت و ترویج این فرهنگ در مدارس وجود نمازخانه مجهز و مناسب است که سعی شده این نیاز تامین شود و در حال حاضر هشت پروژه در این بخش کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی در حال انجام است که بزودی هم به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به عملیات اجرایی 25 مدرسه در این شهرستان یادآورشد: احداث نمازخانه در آموزشگاه های جدید پیش بینی شده و در کنار کلاس های درس این کار انجام می گیرد.

 

*اجرای برنامه های فرهنگی نماز در مدارس

 

سلطانی از اجرای طرح های فرهنگی با موضوع نماز در مدارس این شهرستان گفت: همایش، نشست، برگزاری نماز جماعت با حضور مسئولان شهرستان در مدارس، اقامه نماز جماعت با حضور طلاب و روحانیون و پاسخ به سوالات از جمله این برنامه ها می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در حوزه نماز برای دانش آموزان به ویژه مقطع متوسطه نیاز است، خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات و سوالات ذهنی در این خصوص به رفع چالش و گرایش به نماز اهمیت دارد.

کد خبر 1150917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha