مرحله سوم دوره سفیران مساجد اروند برگزار می‌شود

قانعیان از برگزاری مرحله سوم دوره سفیران مساجد اروند به مدت پنج روز در شهرستان قم خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمندسازی و کادرسازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

«حسین قانعیان» امروز (چهارشنبه ۴ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از برگزاری مرحله سوم دوره سفیران مساجد اروند به مدت پنج روز در شهرستان قم خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله ۳۲ نفر از افراد تاثیرگذار ۲۰ مسجد شهرهای آبادان، اروندکنار، منیوحی، چوئبده، خرمشهر و جزیره مینو حضور دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند هدف از برگزاری این دوره‌ها را توانمندسازی و کادرسازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این منطقه عنوان کرد و افزود: این دوره از دوم اسفندماه آغاز شده  و تا ۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به همکاری موسسه میقات شهر مقدس قم در برگزاری مرحله سوم دوره سفیران مساجد اروند تصریح کرد: این موسسه ضمن امکان برگزاری این دوره آموزشی، اساتید مطرح و برجسته کشوری را به منظور آموزش سفیران برنامه ریزی و هماهنگ خواهد کرد تا این دوره در سطح علمی بالایی برگزار شود.

 

قانعیان به برنامه های جانبی این دوره علمی و آموزشی اشاره کرد و یاد آور شد: حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم شهرستان قم و زیارت حرم حضرت معصومه (س) از برنامه های جانبی این دوره خواهد بود.

 

کد خبر 1150921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha