کاروان زیارتی زوج‌های جوان مازندران از محمودآباد راهی مشهدالرضا شد

هاشمی نسب گفت: کاروان زیارتی زوج‌های جوان استان مازندران از محل آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) شهرستان محمودآباد راهی مشهدالرضا شد.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهندبود. 

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: همچنین در بحث ترویج ازدواج آسان، اعزام زوج های جوان به مشهد مقدس و آستان بوسی حضرت ثامن الحجج(ع) به همت خادمیاران رضوی و خیرین مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه هم‌زمان با ماه پرفضیلت رجب که زیارت آقا علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در آن از افضل اعمال است، با محوریت و مدیریت کانون خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، کاروانی متشکل از ۲۱ زوج جوان در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» از شهرستان‌های مختلف استان مازندران دوشنبه شب وارد محمودآباد شد و زوج های جوان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در بارگاه منور امام‌زاده قاسم(علیه‌السلام) این شهرستان، عازم دیار عشق، مشهد مقدس شدند.
  

 

هاشمی نسب ادامه داد: این کاروان پس از آغاز سفر پنج‌روزه خود به مشهد مقدس، به مدت سه‌روز مهمان امام مهربانی‌ها خواهد بود و زوج‌های جوان در برنامه‌های متنوع فرهنگی و کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه خانواده و همسرداری و موضوع مهم فرزندآوری شرکت خواهند کرد.

 

وی گفت: سه زوج جوان از مجموع ۲۱ زوج حاضر در این کاروان از شهرستان محمودآباد و بقیه از شهرستان‌های دیگر استان مازندران هستند.

 

هاشمی نسب با اشاره به اهمیت بیان مباحث فرهنگی و تربیتی در اردوهای فرهنگی زیارتی، افزود: مدیریت این کاروان را «امیررضا رجبی» مسئول امور فرهنگی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد بر عهده دارد و حجة‌الاسلام «محمد کاکلیان» خادمیار رضوی و امام جماعت آستان مقدس امام‌زاده قاسم(ع) محمودآباد نیز به‌عنوان روحانی کاروان همراه زائران حرم آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است. 

کد خبر 1150937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha