اهدای قریب به ۵ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث شده است، گفت: قریب به ۵ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص فعالیت های این مجموعه در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه قریب به ۱۲۰ سرفصل در دستور کار کمیته امداد قرار دارد در مجموع خدمات آن را سه دسته حمایت، اشتغال و مشارکت‌های مردمی عنوان کرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اظهار کرد: امسال ۴۲۵۳ واحد مسکونی برای مددجویان استان ساخته و تحویل داده شده و ۳۷۲۰ واحد دیگر نیز در حال احداث است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به بحث تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، از اهدای ۴۹۱۳ سری جهیزیه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

عبادی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را ۱۲۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در کنکور سراسری امسال، ۱۶۵ دانش‌آموز مددجوی استان با حمایت کمیته امداد، در دانشگاه فرهنگیان قبول شده و از این لحاظ، رتبه اول در سطح کشور را کسب کردیم.

وی با اشاره به حوزه اشتغال و خودکفایی تصریح کرد:
از ابتدای سال تاکنون با اعتبار  ۴۰۸ میلیارد تومان ویژه اشتغال مددجویان، بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به جشن نیکوکاری و ماه مبارک رمضان که در پیش است گفت: امسال با همکاری خیرین استان بیش از ۲۸۵ هزار سبد کالا و یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد خبر 1150944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha