موشن گرافیک هم سایه با موضوع هوای کودکان را داشته باشیم

موشن گرافی هم سایه با موضوع هوای کودکان را داشته باشیم به همت فرهنگسرای رویش در فضای مجازی منتشر شد .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، فرهنگسرای رویش چهل و نهمین شماره از موشن گرافیک "هم سایه" را با عنوان شهر دوستدار کودک تولید و منتشرکرد. این محصول مجازی با هدف افزایش سلامت معنوی ، روحی و اجتماعی شهرتولید شده و در رابطه با رعایت حال کودکان و توجه به حقوق آنها بعنوان عامل پیوند دهنده نسل های گذشته و آینده پرداخته است.

مشارکت دادن کودکان در رویداد های فرهنگی ، اجتماعی ،توجه به نیازها و خواسته های آنها در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها ،دسترسی به امکانات آموزشی ،ورزشی ، موزه ، کتابخانه و پارک مخصوص آنها ، زندگی در محیط پاک و بدون آلودگی و ترافیک ،برخورداری از تفریح ، سرگرمی های خلاقانه ، ایمنی در برابر خشونت و بهره کشی ،دسترسی به سلامت و مراقبت های بهداشتی و مولفه هایی از این دست از جمله شاخصه هایی است که بصورت جذاب در این موشن به آن پرداخته شده است.

در این شماره از موشن گرافیک "هم سایه" موضوع شنیدن صدای کودکان و تربیت اجتماعی آنان مورد هدف قرار گرفته است .

شهروندان برای بهره بردن از این موشن گرافی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه آپارات aparat.com/farhangsararouyesh وصفحه اینستاگرامrouieshfarhangsara مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66688551تماس بگیرند.

کد خبر 1150974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha