۱۲۰هزار هکتار از اراضی زنجان سند تک برگی گرفتند

قمی گفت: امسال ۱۲۰ هزار هکتار از مراتع زنجان که در حوزه پلاک‌های رفع تداخل بودند، سند تک برگی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان در جلسه شورای هماهنگی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان که با حضور مسئولین استانی و خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اینکه در سال گذشته پرونده های شامل ماده ۴۴ بسیار زیاد بود، در سال جاری پروندهای شامل این ماده نداشتیم و به مرور در حال رسیدگی هستند.

 

قمی با شرح آمار عملکرد ثبت اراضی، افزود: از ۹۹ فقره پرونده ماده ۴۴ که مربوط به ۴۴۴هزار هکتار از اراضی هستند، ۳۷ پرونده در حوزه پلاک های رفع تداخل جای دارد و ۱۵ فقره هم شامل تبصره ۱ ماده ۵۵ می‌شوند و باقی پرونده‌ها در بخش پرونده‌های کیفری در دست رسیدگی هستند.

 

این مسئول با اشاره به بخش پرونده‌های دام، افزود: از سال گذشته ۲۸۵ مورد پرونده در حوزه دام و دامداری داشتیم که به مرور در حال بررسی هستند و در مجموع پرونده‌های اجرایی ۲۸ مورد شامل بخش دام و دامپروری بوده است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان ضمن بیان فعالیت مجموعه گیاهان دارویی، ادامه داد: امسال در حوزه گیاهان دارویی فعالیت زیادی رو شاهد نبودیم اما از علاقمندان به یادگیری و اشتغال در این حوزه دعوت می‌کنیم که برای آموزش در سال آینده مراجعه کنند.

 

قمی با اشاره به استعلامات سازمان صمت، خاطرنشان کرد:در سال جاری از جانب سازمان صمت تعداد ۹۶۰ استعلام صادر شده که از این مقدار ۹۰۰ عدد پاسخگویی انجام گرفته و باقی موارد هم در حال پیگیری است همچنین در پنجره واحد سرمایه گذاری ۱۱۰ فقره استعلام صورت گرفته که از جانب سازمان ثبت اراضی به طول کامل رسیدگی شده است.

کد خبر 1150986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha