منتخبین مرحله استانی پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مازندران معرفی شدند

حجت الاسلام نعمتی از رقابت هزار و ۱۶۲نفر از بچه های مساجد استان مازندران در مرحله استانی پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از این تعداد در رشته های حفظ کل، قرائت نماز، قرائت ترتیل-تقلیدی و تحقیق، اذان و مکبری منتخب معرفی شدند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از پایان داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مدهامتان همانند سال گذشته به جهت تداوم شیوع کرونا از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irبرگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی،مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی را رشته های این دوره از جشنواره اعلام کرد و افزود: هر یک از متسابقین به شرط کسب ۷۰درصد کل امتیازان می تواند به مرحله کشوری این جشنواره راه بیابد.

 

وی با بیان اینکه داوران این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی از نفرات برتر دوره های گذشته این جشنواره بوده اند، افزود: در این دوره از مسابقات تیم داوری متشکل از 6 نفر از داوران استانی و کشوری است که سهم هر کدام از بخش‌های بانوان و آقایان سه داور است.

 

حجت الاسلام نعمتی یادآور شد: «رقیه رضایی» در بخش صوت و لحن، «فائزه زنده دل» در بخش تجوید و «زهراسلطان پور» در بخش حسن حفظ» بخش خواهران و «سیدسجاد ادیانی» در بخش تجوید، «روح الله حیدری» در بخش صوت و سید «محمدصادق ادیانی» در بخش حسن حفظ  بخش برادران را با  سر داوری «مصطفی قاسمی»، قاری و مبتهل و عضو گروه همخوانی بين‌المللی طه مازندران و از معلمان قرآن شهرستان جويبار در این دوره از مسابقات داوری کردند.

 

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، گفت: هزار و ۱۶۲نفر از بچه های مساجد استان مازندران در مرحله استانی این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه «عرشیا حسین زاده» از کانون امام حسن مجتبی(ع) جویبار در رشته اذان رتبه اول و «محمدرضا انتظاری جویباری» از کانون شهدای شهرک فجر جویبار در رشته اذان رتبه اول را کسب کردند، افزود:«محمدطاها شمس ناتری» از کانون صبح انتظار چالوس موفق به کسب  رتبه دوم رشته اذان شد.

 

 وی با بیان اینکه «محمدرضا رضایی» از کانون آیت الله کوهستانی» بهشهر  رتبه اول رشته حفظ کل و «کیانا کتال» از کانون مصلی قائم شهر رتبه اول رشته حفظ کل را از آن خود کردند، ادامه داد:«رضا رضا زاده» از کانون امام هادی(ع) بابل نیز موفق به کسب رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم شد.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه «سیدپارسا انگشتان» از کانون یاوران حضرت مهدی(عج)ساری رتبه اول رشته قرائت تحقیق و «سیدمحمد طاهایی» از کانون هزار سنگر آمل رتبه دوم رشته قرائت تحقیق را کسب کردند، یادآورشد: «عادل تقی پور» از کانون بصیرت محمودآباد نیز موفق به کسب سوم رشته قرائت تحقیق شده است.

 

وی با بیان اینکه «علی کبیری» از کانون اسوه بابل رتبه اول رشته تلاوت ترتیل(تلاوت نور) بخش برادران و «معصومه صادقی سرهنگی» از کانون امام حسن مجتبی(ع) جویبار رتبه اول رشته رشته قرائت ترتیل(تلاوت نور) بخش خواهران را از آن خود کردند، افزود:«محمدرمضانی» از کانون اسوه بابل نیز رتبه دوم رشته قرائت ترتیل(تلاوت نور)بخش برادران و «فاطمه فرهادپور از کانون شهید محمد شالیکار کناری فریدونکنار رتبه دوم رشته قرائت ترتیل(تلاوت نور) بخش خواهران را کسب کردند.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه «ابوالفضل فلاح» از کانون امامزاده قاسم(ع)قائم شهر، «جواد گیلانی لاریمی» از کانون پیامبراعظم(ص) جویبار و نسیدامیررضا محمدی هریکندی» از کانون شهدای هریکنده بابل به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته قرائت تقلیدی را کسب کردند، گفت: «زینب قنبری» از کانون منهاج نکا رتبه اول رشته قرائت نماز، «امیرمحمد حیدری» از کانون اخلاص قائم شهر رتبه دوم رشته قرائت نماز و «ابوالفضل طالبی» از کانون شهید مجتبی حسینی گل افشانی قائم شهر رتبه سوم رشته قرائت نماز را از آن خود کردند، افزود:رتبه اول رشته مکبری نیز به همت «علیرضا کاظم نژاد» از کانون امام هادی(ع) بابل کسب شده است.

کد خبر 1151011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha