فراخوان نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت رونمایی شد

فراخوان نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت با حضور مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع) در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ فراخوان «نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت» بعد از ظهر چهارشنبه (۴ اسفند) با حضور «حامد منیری» مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع)، «محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  «مهرعلیزاده» معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان و... رونمایی شد.

 

 

بر اساس این خبر، این جشنواره در راستای ارج نهادن به ارزش های ایثار و شهادت و خصوصاً ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان طراحی و هدف اصلی برگزاری این جشنواره بازشناسی مکتب ایثار و شهادت و وطن دوستی با شناسایی جوانان علاقه مند در این حوزه عنوان شده است.

 

 

این جشنواره در چهار بخش آواز گروهی (شامل سرود، تواشیح و آوازهای گروهی چند زبانه)تکخوانی، آهنگسازی و مقالات و نوشته های موسیقی حماسی و مقاومت (بخش جنبی) برگزار می شود.

 

 

لازم به ذکر است؛ همه آثار تولیدی باید مربوط به پس از شهادت حاج قاسم یعنی از دی ماه ۹۸ باشد و آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج، سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر است.

 

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی کرمان، خیابان شهید کامیاب، خیابان شهید رضوانی نژاد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طبقه دوم گروه قرآن و عترت اداره کل ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اجرایی به شماره ۰۳۴۳۱۲۲۵۲۷۰ و ۰۳۴۳۱۲۲۵۲۷۲ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1151020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha