رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران به مقام شامخ شهدا در ساری ادای احترام کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای ساری، به شهیدان آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز(۴اسفند) با حضور در گلزار شهدای ساری با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهیدان و امام راحل تجدید میثاق و مزار شهدای دفاع مقدس، مدافع امنیت و حرم و آرامگاه ابدی آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده فقید ولی فقیه درمازندران را غبار روبی کرد.

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه به منظور انجام سفری ۲ روزه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

 

قاضی زاده هاشمی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در ساری با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار خواهد کرد.

 

دیدار با ۲ خانواده شاهد و ایثارگر و شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی به مازندران است.

 

همچنین قاضی زاده هاشمی فردا پنجشنبه در سفر به شهرستان تنکابن ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در یادواره سرداران و ۳۱۳شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع)لشکر عملیاتی ۲۵کربلا سخنرانی می کند.

 

به گزارش شبستان، استان مازندران ۱۰هزار و ۴۰۰شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد خبر 1151071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha