تشدید نظارت بر روند توزیع میوه شب عید و اقلام اساسی در گیلان

دلق‌پوش از نظارت سازمان صمت بر روند توزیع میوه شب عید و اقلام اساسی در گیلان و ایام نوروز خبر داد و گفت: طرح ویژه سازمان صمت گیلان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فرهاد دلق‌پوش» امروز (چهار‌شنبه، ۴ اسفند) در جلسه‌ ستاد تسهیلات سفر که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: گیلان به خاطر مسافرپذیری استانی است که روند خدمات دهی در آن در ایام نوروز وارد فازی جدی می‌شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه کلیه امکانات این سازمان در سطح شهرستان‌ها بسیج شده‌اند عنوان کرد: طرح ویژه سازمان صمت گیلان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر استان اجرایی می‌شود.

 

دلق‌پوش با بیان اینکه در طول اجرای طرح ویژه سازمان صمت روی رعایت نرخ کالاها و خدمات در سطح کسبه و اصناف نظارت ویژه اعمال می‌شود تصریح کرد: در طول اجرای طرح ویژه نوروزی گشت‌های نظارت و بازرسی را تشدید خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه طبق پیش بینی‌های به عمل آمده هیچ مشکلی در بخش تامین اقلام اساسی مسافران ورودی به گیلان وجود ندارد اظهار داشت: بازرسی و نظارت خطوط اتوبوسرانی برون شهری و ترمینال های مسافری از دیگر اقداماتی است که در دستور کار سازمان صمت قرار دارد. 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ابراز داشت: با تمهیدات ویژه این سازمان از رستوران ‌ها، هتل ها و اغذیه فروشی‌ها به شکل ویژه بازرسی انجام خواهد شد همچنین با تلاش اداره کل صمت گیلان نظارت بر توزیع میوه شب عید، مرغ، گوشت و سایر اقلام انجام می‌شود.

 

دلق‌پوش دایر کردن شبانه روزی برخی از نانوایی ها و تعمیرگاه ها را در ایام نوروز خواستار شد و گفت: نظارت بر کسبه و بازاریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان جزو رساله‌های سازمان صمت محسوب می‌شود همچنین در طرح نوروزی این سازمان، سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان آماده پاسخگویی به مردم است.

 

دلق‌پوش رسیدگی ویژه به مراکز خدمات بین راهی برای خدمات دهی بهینه به مسافران را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط کرونایی پروتکل ها باید در سطح همه اماکن عمومی و پارک ها رعایت شود همچنین به فروشگاهها اعلام کردیم که فروش فوق‌العاده با تخفیف را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1151079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha