لزوم سرمایه ‌گذاری جدی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس در حوزه شعر

سردار کارگر گفت: برای موفقیت در عرصه شعر به سرمایه ‌گذاری جدی نیاز است و مسئولان به ‌ویژه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس سرمایه ‌گذاری بیشتری در حوزه شعر و شاعران جوان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «بهمن کارگر»، امروز (چهارشنبه 4 اسفند) در ارتباط زنده تصویری با کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت که در شیراز برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در سومین حرم اهل بیت (ع) اقدام موثری برای ادامه راه شهداست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس افزود: لازم است تا رسانه ملی درباره شعر دفاع مقدس برنامه ریزی داشته باشد زیرا شعر شاعران، انعکاس حرف مردم است و یک بیت شعر به اندازه یک کتاب پیام دارد.

وی اضافه کرد: کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برای سومین سال پیاپی در استان فارس برگزار می شود و  شیراز، مهد شعر و شاعری کشور است.

سردار کارگر تاکید کرد: تلاش فارس برای میزبانی از این کنگره قابل تقدیر است و برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل فعلی و آینده راهی بهتر از زبان هنر وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای موفقیت در عرصه شعر به سرمایه ‌گذاری جدی نیاز  است و مسئولان به ‌ویژه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس سرمایه ‌گذاری بیشتری در حوزه شعر و شاعران جوان داشته باشند.

سردار کارگر تصریح کرد: شعر دفاع مقدس باید به زنان نیز توجه ویژه داشته باشد زیرا نقش زنان در دفاع مقدس اگر بیشتر از مردان نبوده، کمتر نیز نبوده است.

کد خبر 1151089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha