اجرای پنجره واحد رونق کسب و کار و اطلس سرمایه گذاری در گیلان

عباسی ضمن اشاره به اجرای پنجره واحد رونق کسب و کار و اطلس سرمایه گذاری در گیلان گفت: ۶۵ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در گیلان صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (چهار‌شنبه، ۴ اسفند) در جلسه‌ ستاد تسهیلات سفر که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: احتمال اینکه وضعیت شیوع کرونا در ایام نوروز استمرار یابد وجود دارد بنابراین در زمان مقتضی تمهیدات و محدودیت‌های جدی را در ورودی و خروجی های گیلان اعمال می‌کنیم.

 

استاندار گیلان شرایط کشور و استان در حوزه مقابله با کرونا را قابل قبول و خوب توصیف نکرد و ابراز داشت: متاسفانه هیچ تغییری در وضعیت محورهای ورودی و خروجی های گیلان خاصه در رودبار و آستارا ایجاد نشده و لازم است برای جلوگیری از ترافیک تمهیدات لازم توسط دستگاه های ذیربط و فرمانداری‌ها اتخاذ شود.

 

عباسی آمادگی تمام شهرستانهای گیلان برای خدمات دهی به مردم در ایام عید را لازم و ضروری دانست و گفت: در بخش تامین آرد نانوایی‌ها مواردی وجود دارد که باید توسط فرمانداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط پیگیری گردد همچنین برای تامین آراد مورد تقاضا و درخواست‌ها به استانداری گیلان ارسال شود.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: در برخی مناطق مانند رودبار شرایط برای تردد وسائط نقلیه متفاوت است و باید این بخشها را به شکل ویژه مورد توجه قرار دهیم و نیروهای نظامی و انتظامی هم باید با آمادگی کامل ورود کنند.

 

وی نظارت بر قیمت کالاها و خدمات و جلوگیری از سواستفاده در این حوزه را هم ضروری دانست و اظهار داشت: برنامه های میراث فرهنگی برای افزایش نشاط مردم به خوبی تدارک دیده شده از طرفی برای استفاده درست از سواحل، دستگاه‌ها می‌توانند با مشارکت مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

 

استاندار گیلان ضمن تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و دستورالعمل‌‌ها به ویژه در شرایط حال حاضر افزود: از ۶۵ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری که در گیلان صادر شده ده مورد مربوط به اداره کل میراث فرهنگی است که آمار بسیار خوبی برای این دستگاه محسوب می‌شود.

 

عباسی برنامه دولت برای اجرای پنجره واحد رونق کسب و کار و اطلس سرمایه گذاری در گیلان را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران دستگاه ها و کلیه بدنه نهادها در راستای تحقق این اهداف باید فعال باشند و در بخش جذب سرمایه‌گذاری به شکل علمی و اصولی ورود کنند. 

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بحث سرمایه‌گذاری دستگاهای اجرایی به ویژه در ایام نوروز با کار تبلیغاتی در سطح شهرها می‌توانند موضوع صدور مجوزات بی‌نام در گیلان را تبلیغ کنند.

کد خبر 1151098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha