اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد هویزه

شیبه از اهدای یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد هویزه با همکاری آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی خبر داد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با همکاری آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی با هدف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: این مراسم در محل معراج شهدای هويزه و با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت ايام پر خير و بركت رجب برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری بابرکت است و آثار خوبی در استان دارد اضافه کرد: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با اهدای یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت و ... به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان برگزار شد.

 

شيبه به مشارکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و یاد آور شد: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز غيرحضوری مجازی خواهد بود.

 

کد خبر 1151121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha