هدایای سپاه به خانواده چهارقلوهای کرمانی| از یکسال معافیت سربازی پدر تا رهن منزل

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با خانواده چهارقلوهای تازه متولد شده در کرمان از چند مورد کمک اساسی خبر داد و گفت: همه مسئولین باید برای کاستن دغدغه های این خانواده پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(۴ اسفند) در دیدار با حجت الاسلام عباس فتح آبادی، پدر چهارقلوهای تازه متولد شده کرمانی، اهمیت تولید نسل در دین مبین اسلام را یادآور شد و گفت: فرزند آوری در شرایط کنونی از تأکیدات مؤکد مقام معظم رهبری است.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خداوند به خانواده حجت الاسلام فتح آبادی، علاوه بر یک دختر{پنج ساله} به تازگی چهارقلو عنایت کرده؛ تأکید کرد: همه باید مشارکت کنیم و مسئولین امر اعم از نهادهای حمایتی و استاندار و... پای کار باشند تا این طلبه احساس تنهایی نکند.

 

 

وی با اشاره به اینکه وی شغل ندارد و در خانه ای ۴۰ متری زندگی می کند؛ افزود: ما نمی گوییم وی نیازمند ما است ما وظیفه داریم به کمک ایشان برویم تا فرزندان او رشد کنند و بنده نه فقط صرف فرماندهی سپاه ثارالله که به نیابت از فرمانده کل سپاه در میان خانواده این طلبه حضور یافتم.

 

 

 

سردار معروفی از یکسال معافیت سربازی و پیگیری برای حل مشکل شغل حجت الاسلام فتح آبادی خبر داد و افزود: همچنین پیگیری کردیم منزل ۱۵۰ متری به مدت دو سال برای این خانواده رهن شود تا خیال ایشان از حیث اجاره خانه راحت باشد؛ مؤسسه درمانی بسیج نیز به مدت یک سال به والدین و خواهر این چهارقلوها خدمات رایگان دندانپزشکی بدهد و یک پرستار را به مدت یک سال در اختیار خانواده قرار می دهد و هدیه ماهیانه و ... نیز به خانواده تعلق می گیرد.

 

 


وی تأکید کرد: در حوزه فرزندآوری نگاه ما نگاه رهبری است و ما از خانواده هایی که چند قلو به دنیا می آورند به تناسب توان خود و شرایط آن خانواده حمایت می کنیم.

 

 

گفتنی است، حجت الاسلام فتح آبادی، ۲۷ ساله و همسر وی ۲۶ سال سن دارد که خداوند در ۱۷ بهمن ماه امسال به ایشان چهارقلو هدیه داد که نام آنان را علی، فاطمه، زهرا و ریحانه گذاشتند؛ فرزند دیگر این خانواده پنج ساله و نام او نازنین زینب است.

کد خبر 1151124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha