لزوم بررسی طرح صیانت از فضای مجازی به صورت علنی  در صحن مجلس

دلخوش گفت: طرح صیانت از فضای مجازی باید علنی و کارشناسانه در صحن مجلس بررسی شود.

«کاظم دلخوش»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: از ابتدای بررسی طرح صیانت از فضای مجازی از مخالفان بررسی و دادن اختیار به کمیسیون ویژه طرح صیانت یا به اصطلاح اصل هشتاد و پنجی شدن آن بوده ام.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به حساسیت این موضوع و ارتباط مستقیم آن با کسب و کار مردم و همچنین در راستای مطالبات افکار عمومی خواهان بازگشت این طرح به صحن علنی مجلس هستم.


وی گفت: این طرح در حال حاضر به امضای 62 نفر از نمایندگان رسیده است که بنده به همراه نماینده مردم رودبار از امضاکنندگان گیلانی بازگشت طرح به صحن علنی مجلس هستیم و امیدواریم سایر نمایندگان گیلان نیز این طرح را به امضا برسانند.

 

دلخوش تصریح کرد: اینکه نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره طرح صیانت از فضای مجازی به صورت شفاف و علنی اعلام کنند باعث جلب اعتماد افکار عمومی به مجلس یازدهم شده و دریچه‌ای را برای شنیدن نظرات کارشناسانه‌ متخصصان و صاحب نظران درباره این طرح باز میکند تا مجلس بتواند تخصصی تر و دقیق تر و با اطلاعات کامل تر به بررسی راهکارهای سامان دادن به فضای مجازی بپردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی اصلاح بودجه 1401، مجلس به جهت حمایت از مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه با حذف ارز ترجیحی به دلیل جلوگیری از بروز تورم و افزایش قیمت کالاهای اساسی مخالف کرد.

کد خبر 1151129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha