۷ میلیارد ریال صدقه در شهرستان طبس جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد طبس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیارد و ۵۲ میلیون ریال صدقه در شهرستان طبس جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان طبس ۹۴۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند می شوند.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۱۶۰ صندوق جمع آوری صدقات در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۰۰ صندوق خانگی و ۲۶۰ صندوق ثابت هستند.

 

وی با اشاره به میزان صدقات جمع آوری شده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیارد و ۵۲ میلیون ریال صدقه در شهرستان طبس جمع آوری شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

 

رفیعی ادامه داد: این میزان صدقات در زمینه پرداخت مستمری مددجویان، ساخت مسکن مددجویان، پرداخت هزینه های درمان نیازمندان، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، تامین جهیزیه برای دختران بی سرپرست و نیازمند هزینه شده است.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان با تاکید بر مشارکت مردم در امور خیرخواهانه گفت: مشارکت مردم شهرستان طبس در پیشبرد برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و به هر میزان که مردم کمک های بیشتری کنند خدمات بیشتری به افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی ارائه می شود.

کد خبر 1151184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha