باید از تمامی ظرفیتهای تاثیرگذار  در  راستی کیفیت خدمات شهری  استفاده شود

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان گفت: باید از تمامی ظرفیتهای تاثیرگذار در راستی کیفیت خدمات شهری استفاده شود و تغییر نگرشها به عملکرد شهرداری و نزدیک کردن اذهان عمومی به واقعیتهای موجود را به خوبی مدیریت نمائیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامدصفت گل سرپرست مدیریت اتباطات و امور بین الملل در تشریح برخی از سیاستهای مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گفت: هر سازمان در قبال جامعه¬ای که در آن فعالیت میکند دارای مسئولیتهای اجتماعی متفاوتی می باشد که در این میان شهرداری به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار به لحاظ گستردگی حیطه ی وظایفی که بر عهده دارد؛ بیشترین ارتباط را با مردم داشته و همواره در کانون توجه قرار دارد.

 

وی گفت: ایجاد ارتباط دو سویه، پاسخگویی و پاسخگو بودن درقبال ذینفعان و مخاطبین سازمانی در راستای کسب رضایتمندی حداکثری آنها از جمله مؤلفه های اصلی در سوق دادن شهر زاهدان به سمت تعالی و توسعه است.

 

وی با اشاره به لزوم افزایش ارتباط دوسویه با شهروندان گفت: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا وزبان گویای هر سازمان است که باید در این راستا از تمامی ظرفیتهای موجود جهت رسیدن به بهترین نتایج استفاده کرد.

 

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گفت: فضای مجازی و بهره مندی از سامانه 137 در ایجاد ارتباط مؤثر و تعامل شهرداری با مخاطبین بی شماری که دارد، جهت شناخت نقاط ضعف و قدرت سازمانی بسیار تاثیرگذار هستند که خوشبختانه با توجه به حضور نیروهای کارآمد و توانمند در حوزه ارتباطات، این دو مقوله به خوبی مورد توجه قرار دارد و ان شاءالله با عنایت به برنامه ریزیهای صورت گرفته به زودی شاهد افزایش کارآمدی در این بخشها خواهیم بود.

 

وی افزایش ارتباط با اصحاب رسانه، خبرگزاریها، نشریات و رسانه¬ی ملی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به نقش مهمی که مدیریت ارتباطات به عنوان یکی از عناصر اصلی در تحقق شفافیت عملکرد سازمان و پاسخگویی به جامعه ی هدف بر عهده دارد؛ لذا تقویت ارتباط بین مجموعه ی شهرداری و تمامی عناصر موثر در اطلاع رسانی جهت انعکاس عملکرد و دریافت چالشها و معضلات شهر بسیار مهم و حیاتیست که باید از تمامی ظرفیتهای تاثیرگذار از جمله؛ صدا و سیما، نشریات، گروه های فعال در فضای مجازی، سایتها و پایگاه های خبری، نخبگان، دانشگاه ها، سازمانهای مردم نهاد، خیرین، شورایاران، به ویژه علما، روحانیون و معتمدین در این راستا بهره جست و مسیر ارتقاء کیفیت خدمات شهری و تغییر نگرشها به عملکرد شهرداری و نزدیک کردن اذهان عمومی به واقعیتهای موجود را به خوبی مدیریت نمائیم.

 

وی افزود: رسیدگی ویژه به مطالبات مردمی از مهم ترین برنامه های مدیریت ارتباطات و امور بین الملل بوده و با جدیت پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 1151193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha