مسئول انجمن شعر و ادب آستارا منصوب شد

طی حکمی ازسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، کیوان رادفر به عنوان مسئول انجمن شعر و ادب این شهرستان منصوب شد.

«شاپور تشرینی» در حاشیه اعطای حکم مسئول جدید انجمن شعر و ادب شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طی آیینی حکم مسئول جدید انجمن شعر و ادب شهریار به کیوان رادفر اعطاء شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه از شاعران جوان و با تجربه این شهرستان است که در جشنواره‌های مختلف ادبی شرکت فعال داشته است، افزود: پیش از این هوشنگ مجرب مسئولیت انجمن شعر و ادب شهریار را برعهده داشت.

 

وی تصریح‌کرد: انجمن شعر و ادب این شهرستان از انجمن‌های فعال و با سابقه استان است که به طور منظم و مستمر جلسات نقد، بررسی و شعر خوانی را با حضور اکثر اعضاء برگزار می‌کند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه شعرای سرشناسی در انجمن شعر و ادب شهریار عضویت دارند، گفت: مجله بلم اولین تولیدی این انجمن بود و در سال قریب به ۱۰ کتاب شعر در آستارا منتشر می‌شود که نتیجه و محصول این انجمن است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه شاعران بزرگی توسط این انجمن پرورش یافته و به جامعه ادبی معرفی شده است، افزود: برگزاری کارگروه عروض و قافیه و استعدادیابی نوجوانان و نونهالان شاعر جزء سیاست‌های کاری انجمن است.

 

تشرینی از تشکیل انجمن مفاخر شهرستان آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این انجمن از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری تشکیل می‌شود و مطالبه‌گری هنری از مسئولان در برنامه این انجمن است.

 

«کیوان رادفر» نیز به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برگزاری جلسات منظم هفتگی در اولویت انجمن شعر و ادب استاد شهریار است.

 

مسئول انجمن شعر و ادب شهریار بندر آستارا با بیان‌اینکه برگزاری هر ماه یک شب شعر در برنامه‌های کاری انجمن است، افزود: اواخر اسفندماه در آستانه نیمه شعبان یک مراسم شعر مهدوی با همکاری بسیج هنرمندان برگزار و شاعران آیینی آخرین سروده‌های خود در خصوص امام زمان(عج) را ارائه می‌دهند.

 

رادفر خاطرنشان‌کرد: دیدار با شاعران پیشکسوت و برگزاری بزرگداشت شاعران فقید از دیگر برنامه‌های انجمن شعر و ادب استاد شهریار خواهد بود.

 

کد خبر 1151199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha