جهاد تبیین یک فریضه واجب است

ریحانی، گفت: جهاد تبیین یک فریضه واجب است که طبق بیان رهبر انقلاب این ادبیات فقهی است و در این جهاد هرکسی می‌تواند شرکت کند اما در این میان وظیفه مسئولین سنگین است.

بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  اولین بار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال ۱۳۹۵ بر اساس آیه ۵۲ سوره فرقان «جهاد تبیین» را مطرح کردند که در قرآن کریم می‌خوانیم، «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا» ای پیامبر از کفار اطاعت نکن و با آن‌ها مجاهده کن و به‌وسیله قرآن با آن‌ها جهاد کبیر راه بینداز.

 

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود:طبق بیانات رهبر معظم انقلاب جهاد امر مقدسی است که به مؤمنین ابلاغ می‌شود و مهمترین بخش این جنگ عرصه شناختی، روایت‌ها، حقیقت و دروغ است که اگر ما در جنگ و جهاد تبیین موفق شویم جبهه‌های دیگه مردهای خود را پیدا می‌کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه نمودند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

 

 

 

ریحانی تصریح کرد: دشمن به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی است، دشمنان قصد داشتند مسیر انقلاب را تحریف کنند و این کار را با شبهه افکنی در راه مسیر انقلاب اسلامی، القا یأس و ناامیدی و تغییر اصول و ذایقه مردم، یعنی معروف ها را منکر معرفی کردن، شروع کرده اند.
 

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان باید غیرت گفتن حقایق انقلاب را داشته باشند غفلت آفرینی نسبت به پیروزی ها و دستاوردها، می تواند خطر آفرین باشد که از اثرات مخرب آن، غیر کار آمدن تفکر مقاومت و این که بدون آمریکا نمی توان با مشکلات کنار آمد و نادیده گرفتن و غفلت از شکست های دشمن امهات آن می باشد.
 

 

کد خبر 1151206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha