۹۳ درصد از گلزارهای شهدای استان زنجان ساماندهی شده است

به گفته نیک بخش، ۷ درصد از عملیات ساماندهی گلزار شهدا باقی مانده است که برای اتمام آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان امروز در جلسه شورای ترویج به مصوبات جلسه گذشته این شورا اشاره کرد و گفت: نامگذاری معابر و گذرگاه های شهر یکی از مصوبات این جلسه توسط شهرداری زنجان بود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

 

امیر علی نیک بخش ساماندهی گلزار شهدای استان به عنوان مراکز و قرارگاه های فرهنگی را ازدیگر مصوبات خواند و گفت: مقرر شده از محل تملک استانی و بنیاد مستضعفان در این زمینه اقدام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: 7 درصد از عملیات ساماندهی گلزار شهدا باقی مانده است که برای اتمام آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

نیک بخش تکمیل مرکز توانبخشی ایثار استان را از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به زنجان خواند وادامه داد: برای تکمیل این مرکز نیز 30 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه پیش بینی شده است. همچنین لازم است برای رفع تعارض زمین این مجموعه نیز اقداماتی انجام شود.

 

مسئول دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان به برنامه های روز شهید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: لیله القدر شهدا اسفندماه است چون 14 درصد شهدا در این ماه به شهادت رسیدن.

 

وی اضافه کرد: برنامه های قابل اجرا در این روز می تواند تبلیعات محیطی، درج مطالب مناسبتی در سربرگ نامه های اداری،  طرح سپاس از جانبازان و خانواده شهدا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ شهادت باشد.

 

کد خبر 1151207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha