۲۳ دستگاه مختلف تابع ستاد خدمات سفر در کرمانشاه

فخری، گفت: ۲۳ دستگاه مختلف تابع ستاد خدمات سفر هستند و مدیران این دستگاه ها باید شخصا حضور جدی و دائمی در این ستاد داشته و مصوبات را پیگیری کنند.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشن نوروز از زیباترین جشن‌ها است که به همراه خود پاکی و پاکیزگی و تازه شدن دیدار‌ها و زدودن زنگار کینه‌ها و قهر‌ها را به ارمغان می‌آورد .و کرمانشاهی‌ ها در طول تاریخ مردمانی مهمان نواز و خونگرم بوده‌اند و این خصلت زیبا هنوز در این استان زنده و جاری است‌.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس امیکرون در کشور و استان  افزود: با توجه به شیوع این ویروس ایجاد نوروزگاه ها و توقف‌ گاه‌ها، سلامت شهروندان و هموطنان  را به خطر می‌اندازد و باید مانع از شیوع این ویروس منحوس در جامعه باشیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مهمنان نوروزی که به استان کرمانشاه سفر می کنند باید هنگام بازدید  از جاهای دیدنی استان همچون شهرستان‌های گرمسیری و یا منطقه اورامانات، سراب ها و مکان های تاریخی استان حتما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

فخری تصریح کرد: حس زندگی باید در شهرهای ما جاری باشد و شهروندان از فضای شهر احساس لذت کنند.

 

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به فراهم بودن بسترهای تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای، دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد در مکان‌های گردشگری نیست و آن‌ها می توانند از این طریق ظرفیت‌های فضای مجازی از این زیبایی‌ها دیدن کنند.

 

 

وی در پایان گفت: امیدوارم نوروز ۱۴۰۱ متفاوت تر از سال های گذشته برای استان و مردم مهمان نواز کرمانشاه باشد.

 

 

کد خبر 1151223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha