حفظ منافع و حقوق مردم اولویت اول شهرستان است

غیرتی با بیان اینکه حفظ منافع و حقوق مردم اولویت اول شهرستان است، گفت: جهاد کشاورزی و شرکت غله خراسان جنوبی با برگزاری دوره های آموزشی و افزایش کیفیت و سهمیه آرد به افزایش کیفیت نان در زیرکوه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۵ اسفند) در دیدار با متصدیان نانوایی های شهرستان زیرکوه اظهار داشت: حفظ منافع و حقوق مردم از اولویت های مهم و اول شهرستان زیرکوه است.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه با اشاره به اینکه مردم این شهرستان از پایین بودن کیفیت نان گلایه دارند، افزود: هدف از برگزاری این جلسه همفکری و کمک برای حل مشکلات نانوایی ها در شهرستان است و با توجه به اینکه نان قوت غالب مردم است باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا با کیفیت مناسب نان به دست مردم این شهرستان برسد.

 

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم که پاسخگوی مردم باشیم و اولویت اول ما در شهرستان معیشت و حقوق مردم است و در برابر تضییع منافع و حقوق مردم حساس هستیم و در صورت مشاهده تخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

غیرتی در ادامه گفت: ما هم پیگیری های لازم را از طریق شرکت غله استان در خصوص کیفیت آرد و میزان سهمیه انجام خواهیم داد تا با کمک متصدیان نانوایی ها نان با کیفیت در شهرستان در اختیار مردم قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه عنوان کرد: از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان درخواست داریم تا دوره های آموزشی در خصوص پخت نان برای نانوایی های شهرستان برگزار کنند تا از این طریق هم به اطلاعات نانوایی ها افزوده شود.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه متصدیان نانوایی های شهرستان زیرکوه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه مشکلات و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

کد خبر 1151241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha