باغ موزه دفاع مقدس مازندران می تواند مقصد گردشگری جهان اسلام باشد

حسینی پور با بیان اینکه مازندران سالانه ۴۰میلیون گردشگر دارد، گفت:‌باید برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس مازندران که می تواند معرف فرهنگ ایثار و شهادت به دنیا باشد اعتبار لازم از بودجه ملی تخصیص یابد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«سید محمد حسینی پور»امروز(۵اسفند)در نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه ترویج مظاهر فرهنگ جهاد و شهادت در کشور به درستی درحال انجام است، اظهار کرد: مردم بیشتر از مسئولین در این حوزه احساس مسئولیت می کنند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه زیبنده نیست فرهنگ ایثار و شهادت فقط در بخشی از امور ساری و جاری باشد، افزود: این فرهنگ باید در تمامی لایه های اداری و اجتماعی نهادینه باشد.

 

وی با بیان اینکه هر فردی در حوزه کاری و زندگی اجتماعی خود باید جایگاه ایثار و شهادت را ببیند، گفت: تهاجمات فرهنگی که استکبار جهانی علیه ایران اسلامی طراحی کرده یکی از موانع رسوخ این فرهنگ در کشور این که آنگونه که شایسته است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین نشده است.

 

حسینی پور با اشاره به پیشینه تاریخی استان مازندران در تشکیل حکومت علویان در این خطه از شمال کشور، افزود: ریشه و محصول این همت مردمان این دیار جوانان برومند مازندران بودند که در دفاع مقدس و دفاع از حرم جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

 

وی به افتخار آفرینی لشکر عملیاتی ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استان مازندران مقصد گردشگری است و تلاش داریم مقصد گردشگری جهان اسلام شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه استان مازندران بیشترین گردشگر خارجی را دارد، افزود: باغ موزه دفاع مقدس مازندران باید با هدف فرهنگ جهاد  و شهادت به مردم دنیا به زودی تکمیل شود.

 

وی با بیان اینکه مازندران سالانه ۴۰میلیون گردشگر دارد، گفت:‌باید برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس که می تواند معرف فرهنگ ایثار و شهادت به دنیا باشد اعتبار لازم از بودجه ملی تخصیص یابد .

کد خبر 1151258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha