امروز جامعه ما نیاز به امید و آرامش دارد/ اثر گذاری مثبت بر افکار عمومی و جامعه مهمترین وظیفه روابط عمومی است

نوبانی گفت: امروز جامعه نیاز به امید آفرینی دارد و رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های ادارات و ارگان‌های مختلف با انعکاس درست دستاوردها و اقدامات انجام شده، نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در همایش تخصصي ارتباطات و روابط عمومی استراتژيک در استانداردهای جهانی، به نقش مؤثر روابط عمومی در انعکاس فعالیت های یک دستگاه اشاره و بیان کرد: روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است، تلاش و کوشش برای انعکاس اقدامات انجام شده یک سازمان از وظایف مجموعه روابط عمومی است.
 

 

وی افزود:  اثرگذاري مثبت بر افکار عمومی و جامعه ازجمله مهمترین وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

 

شهردار بندرعباس گفت: روابط عمومی می تواند در حوزه های مختلف ورود کند و در مجموعه مدیریت شهری نیازمند همراهی و مشارکت همه ی دستگاه های خدمات رسان می باشیم تا امور خدمات رسانی به شهروندان تسریع یابد.

 

همایش تخصصي ارتباطات و روابط عمومی استراتژيک در استانداردهای جهانی با سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه دکترای تخصصی جامعه شناسی ارتباطات فرهنگی با گرایش برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی و اعتماد اجتماعی و حضور جمع کثیری از مديران روابط عمومی های سازمانها و ادارات و متخصصين و علاقه‌مندان روابط‌عمومی با هدف توسعه و ارتقای وظايف روابط عمومی ها از طريق بكارگيری فن آوری های نوين اطلاعات و ارتباطات در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.


لازم به ذکر است همایش تخصصی مديريت ارتباطات و روابط عمومی استراتژيک در استانداردهای جهانی و مدیریت هوشمند در شهرداریها با حضورروابط عمومی های شهرداری بندرعباس و سازمان ها و ادارات و در پایان این همایش گواهینامه آموزشی براي شركت كنندگان صادر شد.

 

 

 

کد خبر 1151270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha