مناطق مرزی گلستان با خدمات بنیاد مسکن آباد می شوند

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد گفت: آبادانی مناطق مرزی و ساخت خانه‌های ایمن و مقاوم برای مرزنشینان یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «نوراله ولی‌نژاد» در جمع خبرنگاران گفت: خدمت به محرومان، یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های اصلی بنیاد است و برای این خدمات رسانی، هیچ منتی بر سر مردم نداشته و ندارد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان افزود: فعالیت‌های بنیاد مسکن دارای تنوع زیادی است و اقشار محروم و مستضعف نیز در اولویت خدمات رسانی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در مناطق مرزی استان نیز علاوه بر پروژه‌های عمرانی، در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی ورود خوبی داشته است و محدودیتی برای مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی در مناطق مرزی استان وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از فرصتی که در نظام اسلامی فراهم شده است، برخوردار شوند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر لزوم ساخت واحدهای مسکونی ایمن و مقاوم به ویژه در روستاهای نوار مرزی استان، خاطرنشان کرد: مرزنشینان، مرزبانان ما هستند و حضور و ماندگاری این جمعیت در این مناطق برای مجموعه نظام دارای اهمیت و اولویت است.

 

وی گفت: بنیاد مسکن کمر همت را برای آبادانی روستاهای مناطق مرزی، محکم بسته است و ساخت مسکن مناسب و اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب طرح‌های هادی از جمله کارهایی است که در دست اقدام دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان افزود: ماندگاری جمعیت در نوار مرزی، امنیت این مناطق را فراهم خواهد کرد.

 

وی گفت: اگر مسکن مناسب احداث و خدمات و امکانات به روستاییان داده شود، مردم در همان منطقه می‌مانند، کسب و کار راه می‌اندازند و اشتغالزایی می‌کنند.

 

کد خبر 1151288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha