پیگیری مشکلات مردم جزو وظایف مسئولان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پیگیری مشکلات مردم جزو وظایف تک تک مسئولان است و باید سعی شود از این فرصت مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به بندگان بهترین شکل عبادت خداوند متعال است و همه مسئولان باید در قبال مردم پاسخگو باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند.

 

 

وی با بیان اینکه مردم در این وضعیت سخت اقتصادی، بیماری و مشکلات شرایطسختی را سپری می‌کنند، افزود: اگر نمی‌توانیم پولی به دیگران بدهیم حداقل با مردم خوش برخورد و خدمت به خلق را در اولویت قرار دهیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: پیگیری مشکلات مردم جزو وظایف تک تک مسئولان است و باید سعی شود از این فرصت مسئولیت برای خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به اعضای شورای شهر یادآور شد: مدیران و اعضای شورای شهر باید برای خود چشم‌انداز و برنامه داشته باشند و هر کدام مشکلات شهرستان و مناطق خود را با ارائه راهکار برای پیگیری به صورت مکتوب اعلام کنند.

 

 

وی تصریح کرد: باید خود مردم نیز در راستای رفع معضلات پای کار باشند و همکاری کنند چرا که نظام در دورترین نقطه این استان، خدمات مختلفی همچون گازرسانی، آبرسانی و غیره انجام داده است.

 

 

نماینده ولی فقیه کردستان خواستار تشکیل کارگروه‌های شهرستانی برای شناسایی و تسریع در پیگیری مشکلات مردم شد.

 

فعالیت 4200 نفر در شورای اسلامی کردستان

 

وحید رضایی رئیس شورای اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: اعضای شورای اسلامی استان کردستان چهار هزار و 200 نفر است و در کل استان 30 بخش با 150 نفر عضو به عنوان نمایندگان روستاها فعالیت دارند.

 

وی افزود: در 32 شهر استان نسز 176 نفر فعالیت دارند که 14 نفر از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

رئیس شورای اسلامی کردستان اضافه کرد: براساس قانون، شورا بر تمامی امورات شهری و روستایی حق نظارت دارد و ما نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

کد خبر 1151342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha