تلاش داریم خانواده ها و جامعه ما مهدوی باشد

حجت الاسلام شریف تبار از برگزاری نشست های نقش مهدویت در تحکیم بنیان خانواده خبر داد و گفت: تلاش داریم خانواده ها و جامعه ما مهدوی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار عزیزی» امروز(۵اسفند)در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران با بیان اینکه در فعالیت های مهدوی باید خانواده و جمعیت مورد توجه باشد، اظهار کرد: برگزاری نشست های خانواده مهدوی را با رعایت دستورالعمل های اجتماعی در دستور کار داریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران به آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده اشاره و بیان کرد: برنامه های این عرصه با محوریت هیات های مذهبی و کانون مداحان اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه نشست های خانواده با هدف تحکیم بنیان خانواده در جامعه نخبگانی برگزار می کنیم، افزود: جهاد تبیین نیز مورد تاکید رهبری است و باید این مهم در حوزه مهدویت هم مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام شریف تبار از برگزاری شب شعر در غرب استان خبر داد و گفت: در برنامه‌های نیمه شعبان باید مراسم‌ها با تمرکز مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه اجرا شود و گروه های مختلف سنی را به سمت موضوعات مهدوی سوق دهیم.

 

کد خبر 1151357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha