ملت ایران اسلامی برای ادامه راه شهدا عزمی راسخ دارد

حجت‌الاسلام روحانی گفت: ملت ایران اسلامی به ویژه همرزمان شهیده خانعلی زاده در عرصه مبارزه با بیماری منحوس کرونا عزمی راسخ دارند تا راه او و دیگر شهدای عرصه سلامت را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (پنج‌شنبه، ۵ اسفند) در مراسم دومین سالروز شهادت اولین شهیده مدافع سلامت کشور "نرجس خانعلی‌زاده" که در سالن ورزشی شهدای کلاچای و با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان و سایر مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: از قدرشناسی مردم خوب، ولایتمدار و شهیدپرور گیلان برای حضور در این مراسم نورانی صمیمانه تشکر می‌کنم.
 
امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: به خانواده شهیده نرجس خانعلی‌زاده عرض می‌کنم همه اقشار ملت ما به ویژه همرزمان این شهیده در عرصه مبارزه با بیماری منحوس کرونا عزم راسخ دارند تا راه او را و دیگر شهدای عرصه سلامت را ادامه بدهند.
 
روحانی ابراز داشت: مردم شهرستان رودسر واستان گیلان به وجود چنین جوانان، دختران و پسرانی که در همه عرصه‌ها در خط مقدم سینه سپر کردند چه در مقابل این بیماری منحوس و چه در مقابل حملات همه جانبه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: رودسر اولین شهید و تنها شهید استاندار کشور، اولین شهید مدافع حرم، اولین شهید عرصه امنیت کشور و اولین شهیده عرصه سلامت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این اولین‌ها در واقع مدال افتخاری برای مردان و زنان این سرزمین شهیدپرور و ولایی محسوب می‌شود.
 
امام جمعه شهرستان رودسر تقدیم ۷۰۰ شهید، ۲ هزار جانباز و ۲۱۰ آزاده را کارنامه درخشان مردم ولایتمدار این خطه در دفاع از اسلام ناب ذکر کرد و افزود: به عنوان یک طلبه خدمتگذار و از طرف مردم شهیدپرور به خانواده شهیده عرصه سلامت و به خانواده بزرگ نیروی انتظامی هم تبریک و هم تسلیت مجدد عرض می‌کنم. 
 
روحانی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم خودشان و هم فرزندانشان جان بر کف در دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کنند یادآور شد: چند روز قبل بود که بدن مطهر سرهنگ رنجبر در شیراز با اجتماع باشکوه مردم مورد تجلیل قرار گرفت در حقیقت هم کارکنان ناجا و هم خانواده‌هایشان در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارند.
 
 
کد خبر 1151358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha