فارس در حوزه شعر و موسیقی اسلامی-ایرانی الگوی کشور شود

سهرابی گفت: استان فارس از نظر جایگاه و پایگاه در حوزه شعر و موسیقی می تواند کمک کننده سایر استان های کشور باشد و در این حوزه ها باید جامعه آرمانی بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (جمعه 6 اسفند) در دیدار با جمعی از شاعران استان فارس گفت: فارس در مقوله فرهنگ، ادبیات و شعر همواره پیشرو بوده است و با حرکت سلسه وار، پیام را به درستی به مخاطب منتقل کرده است.

مدیرکل صد او سیمای فارس افزود: استان فارس از نظر جایگاه و پایگاه در حوزه شعر و موسیقی می تواند کمک کننده سایر استان های کشور  باشد و در این حوزه ها باید جامعه آرمانی بر اساس سبک زندگی اسلامی-ایرانی ترسیم شود.

وی اضافه کرد: جاری و ساری کردن جریان شعر انقلاب در تولیدات رسانه ای در اولویت ما قرار دارد و باید با تامین گنجینه غنی از اشعار و بانکی قوی از اشعار جدید و متناسب با سیاست های رسانه، پیام اصیل را به مخاطب انتقال داد.

سهرابی تصریح کرد: مزیت نسبی در استان فارس،  فرهنگ ، ادب و هنر است و باید استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی فارس در قالب برنامه های استعدادیابی، شناسایی و معرفی شوند.

وی تاکید کرد: نظارت بر محتوای شعر و اجرای صحیح آن در برنامه های مختلف صدا و سیمای فارس، ارتقای کیفی برنامه ها و رضایت بیشتر مخاطبان را در پی خواهد داشت و از نهادهای فرهنگی استان خواستار ایجاد محتوای مناسب در حوزه شعر و موسیقی با تامین محتوای غنی برای صدا و سیمای استان هستیم.

کد خبر 1151432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha