نمایش «گذشته هر کسی به خودش مربوطه» در سینما هنر شهر آفتاب شیراز

آبادیان گفت: نمایش «گذشته هر کسی به خودش مربوطه» تا ۱۲ اسفند در سالن «بلک باکس» مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مانی آبادیان»، امروز (جمعه 6 اسفند) با اشاره به اجرای نمایش «گذشته هر کسی به خودش مربوطه» در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این داستان سرگذشت «واسیلی یویچ» در مواجهه با دختر مورد توجهش و خواستگاری و ماجراهای طنز این نمایش است.

کارگردان نمایش «گذشته هر کسی به خودش مربوطه» افزود: این نمایش تا 12 اسفند در سالن «بلک باکس» مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این نمایش،«واسیلی یویچ» برای سر و سامان دادن به زندگی خود، نیت خیر خواهانه دارد و از دختر مورد توجهش خواستگاری می کند و در مواجهه با وقایع پیش آمده تصمیمات دیگری می گیرد.

آبادیان تاکید کرد: متن نمایش از نمایشنامه «عطسه» به نویسنگی مایکل فرین گرفته شده که نشان می دهد آدم ها به واسطه قرار گرفتن در موقعیتی به اسم حفظ بقا، ممکن است اصولی را رعایت نکنند و در این نمایش، جنبه سرگرمی طنز نیز حفظ شده است.

وی اعلام کرد: این نمایش 60 دقیقه ای با چهار قطعه موسیقی زنده و حضور هنرمندان همراه است و برای مخاطب حال خوبی را به وجود آورده است.

خاطر نشان می شود، نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش، مانی آبادیان، تهیه کننده، کمال علوی، بازیگران شامل کمال علوی، مانی آبادیان، فاطمه احسانی، نگار علوی، خواننده، حمید آرام، پیانو و گیتار، ارشاک انوری، کاخن، محسن دشتی، دستیار کارگردان و مدیر اجرا، کاوه خواجه، طراح گریم، فرزانه رادفر، طراح پوستر و بروشور، محسن کامرانی، تیزر، حسن نجف زاده، نریشن، کمال کلانتر، عکس، علی نگهبان، مسئول فنی نور، حامد غریب، منشی صحنه، زهرا قدومی، مدیر صحنه، مجید امین زاده، تدارکات، مرجان هاشمی، اجرای دکور، اسماعیل اسکندری، دستیار تهیه، سینا علیایی، روابط عمومی، ملیحه یشکال و هماهنگی، ابراهیم دهقانیان هستند.

کد خبر 1151436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha