با تاسی  از سیره و شخصیت پیامبر(ص) بسیاری از  معضلات اجتماعی و فرهنگی ما از بین می‌رود

امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: با تاسی از سیره و شخصیت پیامبر خاتم (ص) بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی ما از بین می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمدحسین نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن مبعث پیامبر اعظم(ص) و عرض تبریک به مسلمانان جهان اظهار داشت: با تاسی افراد جامعه از سیره و شخصیت پیامبر خاتم (ص) بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی ما از بین می‌رود.

حجت الاسلام نوروزی افزود: پیامبر گرامی اسلام افراد زیادی را با اخلاق و مردم دوستی خود جذب کرد و همواره پیگیر مشکلات مردم بود و برای آن دغدغه داشت یک جامعه مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت هستیم و باید تجسم اخلاق باشیم و دستبرد به بیت المال، خیانت به جان و مال دیگران، اعتیاد و خشم و خشونت بین ما نباید وجود داشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر با تاکید بر اینکه نباید از مسائل تربیتی غافل شد بیان داشت: دستگاه‌های مختلفی همچون بسیج و آموزش و پرورش در حوزه مسائل تربیتی دست اندر کار هستند و باید بیش از گذشته بر این موضوع اهتمام ورزید لازم به ذکر است که در موضوع سبک زندگی نباید مسائل غیر ارزشی به عنوان ارزش به کودکان و نوجوانان ارائه داده شود.

حجت الاسلام نوروزی در خصوص وضعیت اوکراین و روسیه عنوان داشت: اوکراین کشوری است که از خود روسیه جدا شده و اکثراً شهروندان این کشور روسی هستند.

وی در پایان بیان داشت: اگر غربی‌ها در این درگیری دخالت نکنند بزودی شاهد پایان جنگ خواهیم بود ولی اگر غرب وارد این مناقشه شود دامنه درگیری و جنگ بسیار بیشتر خواهد شد.

کد خبر 1151472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha