کسبه در شرایط سخت اقتصادی به سود کم بسنده کنند/معرفی امام جمعه موقت اصفهان

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و شب عید گفت: کسبه در شرایط سخت اقتصادی به سود کمتر در فروش برای رفاه حال مردم بسنده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به آستانه سال نو و خرید مردم و لزوم حمایت از نیازمندان اظهارداشت: در شب عید و در این ایام ماه رجب و شعبان از محرومان حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به وضعیت نابسمان اقتصادی و سخت مردم کشورمان افزود: کسبه در شرایط سخت اقتصادی به سود کمتر در فروش برای رفاه حال مردم بسنده کنند و از گران فروشی و ضایع شدن حق مصرف کننده بپرهیزند.

 

وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به محرومان داشته اند و تاسیس نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد زمینه ساز رفع نیازها شده اما مشارکت مردم را می طلبد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه جامعه شیعی به پیروی از ائمه معصومین(ع) باید دلسوز محرومان و افراد نیازمند جامعه باشد، تصریح کرد: بی تقاوتی در جامعه آسیب های زیادی را به همراه دارد و موجب بروز مشکلات اجتماعی می شود.

 

وی به حس انسان دوستانه مردم استان اصفهان اشاره کرد و یادآورشد: مردم این استان بر اساس اعلام کمیته امداد هر ساله میزان مشارکت بیشتری در پرداخت صدقه و حمایت از نیازمندان داشته اند.

امام جمعه اصفهان به مبعث پیامبر اسلام و شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد و گفت: تکریم این مناسبت ها لازم است و آنان که صادقانه کار می کنند مثل مداح معروف اصفهانی که اخیرا فوت نمود، مورد توجه و اهمیت مردم قرار می گیرند.

 

وی به سقوط هواپیمای جنگی در تبریز در حین آموزش اشاره کرد و گفت: بروز چنین حوادثی که موجب از دست دادن بهترین نیروها می شود تاسف انگیز است.

 

معرفی امام جمعه موقت اصفهان

 

وی با اشاره به اینکه آیت الله مهدوی و حجت الاسلام میردامادی از ائمه جمعه موقت مرکز استان هستند، گفت: حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه ملک شهر به عنوان دیگر امام جمعه موقت این شهر معرفی و جایگزین حجت الاسلام محمد تقی رهبر می شود.

کد خبر 1151477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha