همه در مقابل مسائل اجتماعی، حفظ امنیت و جان مردم مسئول هستیم

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات گفت: همه ما در مقابل مسائل اجتماعی، حفظ امنیت و جان مردم مسئول هستیم.

حجت الاسلام سیداحمد شاهمیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به حوادث اخیر در کویر سیازگه و کشیده شدن آن به روستای کاغذی که منجر به ضرب و شتم و مجروح شدن عده ای از مردم و ناهیان منکر توسط اراذل و اوباش و هنجارشکنان شد، تاکید کرد: همه ما در مقابل مسائل اجتماعی، حفظ امنیت و جان مردم مسئول هستیم.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات افزود: این حادثه که منجر به ضرب و شتم چند نفر از جمله یک نفر از بسیجیان برادر شد و یک نوجوان ۱۵ساله به ضرب چاقو در روستای کاغذی مورد حمله واقع شد، در اولین ساعات پخش خبر حادثه باتمام توان و با تشکیل جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر مسئله را پیگیری کردیم.

 

حجت الاسلام شاهمیری ادامه داد: در هر کجای جامعه اتفاق و حوادثی که منجر به اخلال و رعب و وحشت توسط عده ای بی بندوبار و هنجارشکن، بی توجهی به فرهنگ و سنن منطقه ابوزیدآباد و منجر به بی قانونی شود، ایستادگی خواهیم کرد و با اتفاق نظر باید کلام وحی با امربه معروف و نهی ازمنکر اجرا و جلو ناهنجاری ها گرفته شود.


وی افزود: هنجارشکنی از طرف هرکسی که قصد رعب و وحشت، اخلال در قانون را داشته باشد ناپسند است و با تصمیمات اتخاذ شده ازطرف همه مسئولین شهرابوزیدآباد و بخش کویرات، بر اساس قانون از حق همه خانواده هایی که عزیزانشان مورد ضرب و شتم قرار گرفته وحقشان پایمال شده است حمایت خواهیم کرد./

کد خبر 1151545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha