کانون‌های فرهنگی تربیتی نقش مؤثری در غنی‌سازی‌ اوقات فراغت دارند

صادقی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی تربیتی در غنی‌سازی‌ اوقات فراغت نقش مؤثری دارند گفت: این کانون‌ها در بخش مهارت‌آموزی می‌توانند فعالیت ویژه‌ای داشته باشند و دانش‌آموزان را در جهت علاقمندی و کشف استعدادهای خود کمک و هدایت کنند.

«روح‌الله صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی اظهار کرد: این کانون‌ها محیطی امن جهت کشف، پرورش و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: این کانون‌ها در ابعاد مختلف ورزشی، علمی، ادبی، فرهنگی، هنری و مهارتی در بخش‌های مختلف جوانه‌ها ویژه مقطع ابتدایی و انجمن‌های ۲۲ گانه ویژه مقطع متوسطه و عمومی که مربوط به تمام دوره‌های تحصیلی همچون كارگاه‌های آموزشی، مهارتی، مناسبتی، مسابقات و جشنواره‌ها فعاليت می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی در بخش مهارت‌آموزی می‌توانند فعالیت ویژه‌ای داشته باشند و دانش‌آموزان را در جهت علاقمندی و کشف استعدادهای خود کمک و هدایت کنند.

 

صادقی با بیان اینکه اندیمشک دارای کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید مطهری ویژه دانش‌آموزان دختر و احمد خمینی ویژه دانش‌آموزان پسر است تصریح کرد: با توجه به هفته گرامیداشت این کانون‌ها، طبق روزشمار این هفته برنامه‌های متنوعی توسط کانون‌های شهرستان اندیمشک پیش‌بینی شده و در حال اجرا هستند.

 

وی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان اندیمشک در سطح استان و کشور نقش مهمی دارند و در تمام جشنواره‌ها، مسابقات و برنامه‌های کانونی خوش می‌درخشند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به اینکه در جشنواره تئاتر درسی که در حال جمع‌بندی و بررسی آثار هستند، اندیمشک بیش از ۹۵ درصد شرکت‌کنندگان استان خوزستان را به خود اختصاص داده است بیان کرد: اندیمشک در بخش تولید محتوا و آثار بارگذاری شده در رتبه نخست استانی قرار دارد و همچنين در جشنواره فرهنگی هنری فردا بخش ویژه کانون‌ها بیش از ۸۶۰ نفر از اندیمشک شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی تربیتی در غنی‌سازی‌ اوقات فراغت نقش مؤثری دارند خاطر نشان کرد: با توجه به اوضاع کنونی و بیماری کرونا، نیاز نسل جوان به این کانون‌ها افزایش یافته که لازم است خانواده‌ها با مراجعه به این کانون‌ها، فرزندان خود را در کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی ثبت‌نام کنند.

 

کد خبر 1151562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha