سیاست دولت سپردن امور به جوانان نخبه و انقلابی است

اعلایی گفت: سیاست دولت این است که امور به جوانان نخبه و انقلابی سپرده شود تا مانند دفاع مقدس بن بست های موجود در کشور را شکسته و کشور را به سمت توسعه و پیشرفت ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» روز جمعه در سفر به شهرستان تاکستان بیان کرد: این روزها با رصد تحولات دنیا شاهد این هستیم که تمام کشورهایی که به‌ آمریکا اعتماد کرده اند در بحران فرو رفته و آمریکا جواب اعتماد آنها را نداده است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: در چنین فضایی حقانیت روش، باور و اعتقادات انقلاب اسلامی برای مردم و دنیا مسلم و معلوم می شود، امروز سیاست های آمریکا بسیاری از مردم در دنیا را درگیر و نگران کرده است و این کشور هیچگاه از سیاست های خصمانه و استکباری خود دست نخواهد کشید.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی، کشور ایران مسیر اقتدار و عزت را پیش گرفته و در مقابل سیاست های استکباری آمریکا ایستادگی کرده است که این کار بزرگی به شمار می‌رود.

 

اعلایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید زیادی بر جهاد تبیین داشته اند، افزود: دشمنان در جنگ شناختی، شناخت و باور جوانان را هدف قرار داده اند و باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود.

 

وی گفت: نتایج برخی از اقدامات در کشور زمان بر است ولی بارقه های امید و تحول به نفع مردم در سطح کشور و به ویژه در استان قزوین قابل توجه است و جهش اقتصادی بزرگ در استان با تلاش مدیران متعهد و متخصص و همراهی مردم رخ خواهد داد.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: سیاست دولت این است که امور به جوانان نخبه و انقلابی سپرده شود تا مانند دفاع مقدس بن بست های موجود در کشور را شکسته و کشور را به سمت توسعه و پیشرفت ببرند.

 

وی یادآور شد: شهرستان تاکستان دارای ظرفیت های بزرگ اقتصادی است و با استفاده از آن به سمت توسعه استان حرکت خواهیم کرد.

 

کد خبر 1151578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha