اختتامیه دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان زنجان برگزار می شود

فراخوان آثار دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان زنجان در دو بخش عکس و خبر از اول دی ماه امسال اعلام شد و جهادگران و علاقمندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت داشتند نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان آثار دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان زنجان در دو بخش عکس و خبر از اول دی ماه امسال اعلام شد و جهادگران و علاقمندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت داشتند نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

 

اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، ترویج، تعمیق و گسترش حرکت­های جهادی در سطح جامعه بویژه جوانان، ارزش گذاری به اقدامات، فعالیت ها و خدمات گروه های جهادی، ایجاد جذابیت برای فعالیت گروه های جهادی در عرصه های مختلف و تجلیل از آثار برتر اعلام شده است.

 

جشنواره مذکور با عنایت خداوند متعال و در صورت امکان در سال های آینده نیز برگزار خواهد شد تا قدمی در پاسداشت حرکت های جهادی خداپسندانه، مردمی و ثمربخش گروه ها و جهادگران برداشته شود.

 

بنا به اعلام بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان، 569 اثر عکس و 48 اثر خبر (مصاحبه و گزارش) به این جشنواره ارسال شده که بعد از داوری این آثار، از آثار برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل خواهد شد.

 

اختتامیه  دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه سال جاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1151608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha