تجدید میثاق اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» شهر نقنه با شهدا

اعضای کانون های فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» شهر نقنه، با حضور در آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان‌ های امام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

«عاطفه ميرزاخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» شهر نقنه، با حضور در آیین غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان‌ های امام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: حضور منسجم جوانان مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه و خادمین شهدا که غالبا از اعضای کانون های فرهنگی هنری و اهالی مسجد هستند در این مراسم جلوه خاصی داشت.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه در این مراسم با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.  

 

ميرزاخانی گفت: در این مراسم که با حضور گسترده اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه برگزار شد قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: در این مراسم «میثاق بچه‌های مسجد» مدیر، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، رابطان و سایر ارکان مسجد ضمن گرامیداشت یاد شهدا با آرمان ‌های امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و بر تداوم مسیر شهدا تاکید کردند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کردند که با جان و دل از دستاوردهای خون شهدا صیانت کرده و ادامه دهنده راه آنان هستند.

 

ميرزاخانی افزود: به منظور تجدید بیعت با شهدا و انقلاب اسلامی به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سيدالشهدا (ع) شهر نقنه در این مکان مقدس جمع شده ایم تا به این شهدای عزیز بگوییم که ما همچنان در راه و مسیر شما گام خواهیم برداشت و راهتان را ادامه خواهیم داد و خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال خواهیم کرد و از روح بلند شهدا و امام شهدا مدد می جوییم به ما کمک کنند تا در این مسیر ثابت قدم بوده و بتوانیم محکم و استوار در مسیر آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب قدم های مثبتی را برداریم.

 

کد خبر 1151612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha