آمادگی حرمین امامین کاظمین(ع) برای برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع)

بخش روابط عمومی آستان حرمین امامین کاظمین(ع) ازتدوین برنامه عملیاتی ویژه مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) برای خدمت رسانی به زایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجوادین،  بخش روابط عمومی آستان مقدس حرمین امامین کاظمین(ع) اعلام کرد: این آستان به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) برنامه عملیاتی و چشم انداز جدیدی را با استناد به دستورات دبیرخانه حرمین کاظمین و دکتر حیدر حسن الشمری، دبیرکل این آستان برای مراسم های بزرگ تدوین کردند و روی آن سرمایه گذاری کردند تا فراخور موقعیت خود آماده انجام وظیفه و ارایه بهترین خدمات به زایران باشند.

 

ضرغام رعد حسن،مدیر این بخش گف: واحدهای بخش اداره کل روابط عمومی برای برگزاری مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) آماده است. نصب نمادهای سوگواری و سیاه پوش کردن داخل و خارج از حرم کاظمی و احادیث امام موسی کاظم(ع) و توصیه های دینی از جمله این فعالیت هاست.

 

رغد حسن ادامه داد: سازماندهی مراسم تعویض پرچم دوبارگاه مطهر حرمین کاظمین، آماده سازی منبر حسینی برای استقبال از سخنرانان و واعظان، برپایی برنامه های عزاداری روزانه در صحن کاظمی، آماده سازی مهمانسرای پذیرایی از مهمانان و داوطلبان از فعالیت های دیگر است. فعالیت های دیگر این آستان با همکاری و هماهنگی موکب های خدماتی عتبات مقدس و زیارتگاه های شریف انجام می شود و مواد غذایی بین برخی از موکب ها و هیئت های حسینی توزیع خواهد شد.

 

مهمانسرای امامین جوادین(ع) تلاش های استثنایی را برای استقرار و گسترش ایستگاه های خود در خیابان های اطراف در صحن شریف و تهیه و آماده کردن و توزیع وعده های غذایی خادمان، داوطلبان و زایران براساس بخسننامه دبیرکل آستان حرمین کاظمین انجام داده است. به طوری که هزاران وعده صبحانه، ناهار و شام در طول این مراسم داده می شود.

العتبة الكاظمية المقدسة

العتبة الكاظمية المقدسة

العتبة الكاظمية المقدسة

کد خبر 1151622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha